Головна » Звіт директора » Звіт директора

Звіт директора

Звіт

директора школи за 2020-2021 н.р.


І ВСТУП

Шановні присутні! Закінчився навчальний рік і тому ми зібралися сьогодні, щоб зробити певні підсумки роботи колективу школи, оцінити діяльність директора на посаді протягом 2020/2021 навчального року.

На цих загальних зборах ми керуємося Положенням про порядок звітування директора Холодівської загальноосвітньої школи перед трудовим колективом, представниками громадськості, щодо своєї діяльності на посаді протягом навчального року.

Як директор школи, у своїй діяльності протягом звітного періоду, я керувалася Статутом школи, Правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими обов’язками директора школи, законодавством України, іншими нормативними актами, що регламентують роботу керівника загальноосвітнього навчального закладу.

Перш за все хочу повідомити, що після 1 січня 2021 року наша школа стала називатися Холодівська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів Тульчинської міської ради. Відповідно був змінений статут закладу, поновлені записи про школу, як юридичну особу в держреєстрі, статистиці та інших установах.

У 2020 - 2021 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Указів Президента України «Про невідкладні заходи щодо забезпечення функціонування та розвитку освіти України», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, регіональних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.

Освіта є основою інтелектуального, духовного, фізичного і культурного розвитку особистості, її успішної соціалізації, економічного добробуту, запорукою розвитку суспільства, об’єднаного спільними цінностями і культурою, та держави.

Метою освіти є всебічний розвиток людини як особистості та найвищої цінності суспільства, її талантів, інтелектуальних, творчих і фізичних здібностей, формування цінностей і необхідних для успішної самореалізації компетентностей, виховання громадян, які здатні до свідомого суспільного вибору та спрямування своєї діяльності на користь іншим людям і суспільству, збагачення на цій основі інтелектуального,економічного, творчого, культурного потенціалу Українського народу, підвищення освітнього рівня громадян задля забезпечення сталого розвитку України та її європейського вибору.(ЗУ «Про освіту» від 05.09.2017р. №2145- VІІІ).

 

ІІ. Концепція розвитку закладу


Гуманізація й демократизація освітнього процесу, забезпечення наукового, розвиваючого характеру освіти, індивідуалізація та диференціація навчання, формування всебічно розвиненої особистості, підготовленої до активної діяльності в умовах інформаційного суспільства, співпраця і партнерство у взаєминах дітей, педагогів, батьків.

СТРУКТУРА ЗАКЛАДУ

На кінець навчального року в школі налічується 56 учнів (8 класів), 4 клас 4 учні, педагогічний патронаж, з них:

І ступінь-23 учні (3 класи),

ІІ ступінь- 33учні (5 класів).

Кадрова: 15 педагогічних працівників:

Вчителів спеціалістів вищої категорії- 1.

Вчителів спеціалістів І категорії - 8

Вчителів спеціалістів ІІ категорії - 2,

Спеціалістів - 4

Непедагогічні працівники:

Допоміжний персонал- 3,

Технічний персонал – 2 .

Якщо взяти за основу розвиток мережі то:

У 2016-2017н.р. було 10 класів, у них 124учні;

2017-2018н.р. -було 9 класів – 144 учні;

2018-2019н.р. - було 10 класів – 158 учнів

То у 2019-2020 н. році – 11 класів – 164 учні

Органами самоврядування були:

Педагогічна рада - керівник Ревус О.І.

Профспілковий комітет - Голова Малишева М.В.

Методична рада - Голова Майструк Л.М.

Батьківський комітет- Голова Панич С.Т.

Учнівське самоврядування - Голова Павличко Маргарита.

 

ІІІ АНАЛІЗ РОБОТИ ШКОЛИ ЗА 2020-2021 Н.Р.

Освіта була і надалі залишається найвищим національним пріоритетом, основою для розвитку особистості, суспільства та держави. Сьогодні вона зазнає суттєвих змін –змінюються пріоритети, структура і зміст освіти, пов’язані із запровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації освітнього процесу. Тому створення високоефективної системи якісної освіти – це об’єктивна вимога часу.

Колектив школи протягом 2020 - 2021 навчального року працював над втіленням у життя Нового Закону України «Про освіту», Державної національної програми «Освіта», «Концепції Нова Українська школа», «Національної доктрини розвитку освіти», Конвенції ООН про права дитини. Це були поступальні кроки, які логічно сприяли вирішенню та реалізації проблемного питання роботи школи: «Створення ситуації успіху для самореалізації учня в контексті нової української школи».



3. 1. ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

У школі функціонували 8 класів. Похвальним Листом було нагороджено двоє учнів.

Упродовж вересня учителі проводили діагностичні контрольні роботи з тим, щоб визначити, на які теми потрібно більше звернути увагу при повторенні навчального матеріалу за минулий навчальний рік. Так як у 2019-2020 році карантин розпочався з 11 березня і далі діти навчалися на дистанційній формі. Було багато проблем технічного характеру. Це нова форма організації освітнього процесу. І тільки в цьому році ми змогли більш ефективно наладити комунікацію з учнями.

У жовтні були на тиждень подовжені канікули, тому рішенням педради були внесені зміни в структуру навчального року і навчання тривало не до 28 травня, а до 7 червня.

У період із 11 по 24 січня та з 26 лютого по 21 квітня за рекомендацією відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради та відповідним наказом директора школи учні навчалися на дистанційній формі. Ми проаналізували роботу вчителів та дітей за цей період. До позитивних наслідків можна віднести те, що усі вчителі опанували роботу онлайн: використовують додатки для проведення уроків у режимі відео конференцій, грамотно розподіляють навчальний матеріал за часом, використовують месенджери для розміщення корисних посилань. Та все ж залишається ще дуже багато невирішених питань. Перш за все – це відсутність техніки у дітей та вчителів. Та що є, часто низької якості, телефони з малим екраном. А також питання хорошого швидкісного інтернету в школі.

Учителі, крім уроків організовували виховні заходи, до свят разом із учнями створювали кліпи, презентації, які розміщували у класних групах та групах батьків.

Усі заплановані заходи, відповідно до складених планів, виконані всіма педагогами.

У 1-3 класах НУШ застосовувалося формувальне оцінювання.

У 5-9 класах – оцінювання за 12-бальною шкалою.

За результатами річного оцінювання рівень навчальних досягнень учнів 5-9 класів виглядає таким чином:

Високий – 1 учениця – 3%

Достатній – 8 – 24%

Середній – 17 – 51%

Низький – 7 – 22%

У цьому році олімпіади проводилися лише на шкільному етапі у звязку з карантинними обмеженнями.

Натомість діти брали участь у онлайн та заочних конкурсах:

  • Краєзнавчий конкурс «Моя Вінниччина» - вийшли в ІІ етап, отримали дипломи учасників.( Бондарчук Анна – 8 клас)

  • Конкурс «Мій родовід», який проводила обласна станція юних натуралістів у рамках акції «Україна моя вишивана» - ІІІ місце.( Підопригора Олександра – 5 клас)

  • Районний етап конкурсу «Сокіл – Джура» - ІІ місце ( Учні 2 класу).

Упродовж року проведено пізнавальні, розвивальні, загальношкільні заходи у різних напрямках виховного значення. Проведено ряд спортивних змагань та конкурсів сприяли розвитку фізичних сил, та формуванню позитивного ставлення школярів до збереження власного здоров’я.



Згідно наказів МОН та згідно та у зв’язку з карантином, оголошеним в Україні через поширення коронавірусної інфекції «COVID-2019», в цьому році ДПА у 4, 9 класах було відмінено.

Одним із важливих напрямків удосконалення педагогічної майстерності є атестація вчителів, яка здійснюється у відповідності з чинним законодавством, Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників, змінами і доповненнями до нього. Головним завданням атестаційного періоду є комплексна оцінка рівня кваліфікації педагогічної майстерності, результатів педагогічної діяльності вчителів різних фахів.

З метою використання права вчителя на атестацію адміністрація закладу щороку знайомить педагогів із законодавчою і нормативною базою щодо даного питання. Наказом по закладу «Про створення атестаційної комісії І рівня та затвердження її складу у 2020/2021 навчальному році» було затверджено склад атестаційної комісії І рівня, до якої ввійшли компетентні, висококваліфіковані, методично грамотні педагоги. Вся робота атестаційної комісії проводилася згідно складеного і затвердженого плану роботи на засадах перспективності, дієвості, особистісної орієнтації, демократії та взаємоповаги.

У графік атестації на 2020 – 2021н.р. були включені вчителі:

  • Малишева М.В. – вчителька української та англійської мови, атестована на І категорію.

  •  

     

    Квасніцька Ю.В. – вчителька історії та правознавства, педагог-організатор – атестована на ІІ категорію.

  • Савков О.В. – вчитель фізкультури – атестований на І категорію;

  • Прокопчук Н.В. - учителька зарубіжної літератури та англійської мови, атестована на І категорію.

Під час засідання атестаційної комісії було заслухано звіти вчителів, що атестуються, розглянуто і дано оцінку їх методичним портфоліо.

Впродовж навчального року проводився постійний аналіз роботи вчителів: динаміка навчальних досягнень учнів, рівень професійного росту (відкриті уроки, заходи, розробки методичних матеріалів, виступи тощо), застосування у роботі інноваційних технологій, створення ситуацій успіху і самореалізації учнів, тощо.

Під час освітнього процесу учні 1-3 класів щоденно на уроках, перервах із захопленням працювали з цеглинками лего, конструктором лего, дидактичними іграми, навчальними посібниками. Така робота значно підвищила всебічний розвиток дітей, їх таланти, здібності, розвиток самостійності, творчості та допитливості.

Виявлено, що в основному учні засвоїли програмовий матеріал у достатньому обсязі, володіють необхідними практичними навичками, здебільшого вміють викладати теоретичний матеріал у логічній послідовності, пов’язувати його з практикою; володіють навиками аналізу подій, явищ, фактів, умінням зіставляти, знаходити важливе, пояснювати причинно-наслідкові зв’язки, робити висновки, самостійно будувати висловлювання відповідно до комунікативних завдань.

3.2. Виховний процес

Творчий розвиток дитини завжди був і залишається пріоритетним напрямком освітянської діяльності. Ці завдання успішно реалізовуються під час позакласної роботи класів, яка об’єднує школярів усіх вікових груп конкурсними програмами та заходами.

Педагоги прагнуть вибудувати виховний простір так, щоб він сприяв гармонізації особистості, глибоко усвідомлюють, що соціальна адаптація учнів, розуміння ними своїх прав та свідомого виконання обов’язків у значній мірі залежить від правильно визначених та обраних шляхів реалізації виховного процесу.

Тому пріоритетними питаннями у виховній роботі школи залишається забезпечення всебічного розвитку особистості, сприяння її самовихованню й самореалізації, спрямування їх у своїй діяльності керуватися загальнолюдськими цінностями, глибоко розуміти традиції свого народу.

Виховна робота проводилася згідно з планом виховної роботи школи. Силами дитячого самоврядування під керівництвом класних керівників, вчителів, заступника директора з навчально-виховної роботи були організовані і проведені на високому рівні шкільні свята.

Традиційними заходами в школі стали: урочистий початок навчального року святом Першого дзвоника та перший урок «Україна – єдина країна», свято вишиванок, День учнівського самоврядування, декада правових знань, новорічно – Різдвяні ранки, День рідної мови, заходи до Дня Перемоги, Свято Останнього дзвоника.

Цікаві сучасні форми проведення заходів: квести, брейн-ринги, флеш-моби, участь в акціях.

До усіх свят у школі педагог-організатор Квасніцька Ю.В. При допомозі класних керівників оформляє фотозону, де діти залюбки фотографуються, залишаючи фото на згадку про шкільні роки.

Всі вчителі мають належну професійну підготовку. В школі традиційно проходять тижні предметні та виховні згідно плану роботи школи за різними напрямами роботи. Це і Олімпійський Тиждень (до Дня фізичної культури і спорту), День захисника України, День Пам’яті, Флеш-моб та оформлення газет до Дня української писемності та мови, День пам’яті жертв голодомору та політичних репресій. Всеукраїнська акція «Засвіти свічку». Свято Нового року, традиційним стало проведення перед канікуламиТижня безпеки життя.

Цікавим та змістовним доповненням до всіх заходів, що приурочені до святкових та пам'ятних дат є книжкові виставки, які оформляє бібліотекар Мовчан Н.І. Та інсталяції, які організовує Квасніцька Ю.В.

Цього року усі вчителі початкових класів провели із учнями народознавчі заходи до Великодня. Усім дітям було назвичайно цікаво взяти участь у народних іграх та розвагах.

Виховна робота педагогічного колективу була спрямована на виховання підростаючого покоління, взаєморозуміння і взаємопідтримки дітей, батьків, молоді, співпрацю у досягненні поставленої мети та завдань. У своїй діяльності керувалися загальнолюдськими цінностями, глибоким розумінням традицій свого народу, свого села. У зв’язку з цим виховна робота школи була спрямована згідно відповідних напрямів.

Учні школи брали участь у шкільних конкурсах малюнків та виробів під назвою «Світ очима дітей», присвячених різним подіям в країні та в світі.

З метою попередження булінгу в школі велася роз’яснювальна робота класними керівниками та вчителями- предметниками.

Всі випускники 9-го класу продовжують навчання або працевлаштовані.

3.3. Зміцнення та модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу.

В школі є кабінети хімії та біології, математики та інформатики, історії та правознавства, англійської мови, 4 початкових класи, української мови та літератури, трудового навчання.

На початок 2020-2021 н.р. У всіх кабінетах, коридорах, на сходах , у спортзалі та їдальні були проведені поточні ремонти — пофарбовано підлогу, стіни.



За програмою «Нова українська школа» за 3 роки школа отримала 3 ноутбуки, 2 принтери 3 плазмових телевізори. Повністю замінено парти і столи, закуплено шафи, дошки, цеглинки лего, конструктор лего, дидактичні ігри, навчальні посібники.

Минулого року сільською радою було виділено 20 тис. Гривень на облаштування 1 класу та закупку фарби на ремонт.

За кошти сільської ради у 1-3 класах замінено світильники на світодіодні, придбано дивани для куточків відпочинку в класах НУШ, замінено двері .

За рахунок спонсорської допомоги придбано жалюзі на вікна у 1 клас та вчительський стіл у кабінет української мови.

Цього року на майбутній перший клас та кабінет математики закуплено жалюзі як благодійна допомога від підприємця Грубика О.М.

У цьому році у зв’язку із розширенням дитячого садка, який розміщений у шкільному приміщенні, робимо ремонт коридору на І поверсі та перенесення кабінетів фізики і трудового навчання.

Школа гостро потребує оновлення компютерної техніки, заміни джерел освітлення

Адміністрація навчального закладу разом з трудовим колективом постійно працює над удосконаленням матеріально-технічної бази, підтриманню її у належному стані. За фінансування відділу освіти закуплені матеріали для оновлення парадного входу. Своїми силами виконано ремонт. За кошти колективу виготовлено і встановлено банер.

Школа працює в режимі стабільності, ліміти на використання енергоносіїв не перевищено.

Адміністрація школи приділяє достатньо уваги естетичному вигляду навчального закладу. Проводиться робота по облаштуванню класних кімнат, коридорів, в якому беруть участь батьки, школярі та вчителі. Змінюється вигляд коридорів першого та другого поверхів. Шкільне подвір'я доглянуте. Щорічно по 3-4 рази робимо обкошування трави, стрижемо кущі, доглядаємо садки та квітники.

Протягом 2020 -2021 н. року до роботи закладу залучено благодійну допомогу батьків фарбою на поточний ремонт, для поліпшення естетичного вигляду класних кімнат.

Заклад не практикує збору коштів із батьків. Батьки лише вносять на вказаний рахунок кошти за харчування дітей 5-9 класів, які не належать до пільгових категорій.

Відділ освіти повністю забезпечив школу миючими та дезінфікуючими засобами.

3.4. Харчування учнів.

Важливим аспектом збереження здоров’я учнів є створення умов для раціонального харчування дітей протягом перебування у школі.

В закладі створені сприятливі умови для гарячого харчування учнів 1-9 класів. За кошти бюджету учні 1-4 класів, та семеро дітей пільгових категорій, це діти, батьки яких є учасниками АТО, ООС, діти із малозабезпечених сімей. Вони отримують гаряче харчування а решта учнів старших класів - за кошти батьків. Організація харчування учнів на хорошому рівні.

Медичне обслуговування учнів та працівників школи організовано відповідно до нормативно-правової бази.

Щорічно діти проходять медичне обстеження. Відповідно до результатів медичного огляду дітей, на підставі довідок лікувальної установи у школі формуються спеціальні медичні групи, а також уточнені списки учнів підготовчої, основної групи та групи звільнених від занять фізичною культурою на навчальний рік. Відповідно до цих списків видається наказ по школі.

Вчителі також щорічно проходять поглиблений медичний огляд у липні- серпні. Працівники їдальні проходять медичні огляди два рази на рік. Огляди відбуваються за рахунок держбюджету. Проходження медичного огляду фіксується в санітарних медичних книжках установленого зразка, які реєструються і зберігаються у школі.

У навчальному закладі проводяться заходи щодо здорового способу життя: шкідливості куріння, алкоголю, наркотиків. Крім уроків основ здоров’я, у планах кожного класного керівника є розділ «Заходи по збереженню життя і здоров’я дітей», де планується послідовна робота оздоровчого характеру з класом.

Усі діти проживають у селі, на допустимій відстані від школи.Підвіз учителів здійснюється шкільним автобусом.

3.5.Охорона праці

Робота з охорони праці, безпеки життєдіяльності, виробничої санітарії, профілактики травматизму дітей у побуті та під час навчально-виховного процесу визначається у діяльності педколективу як одна із головних і проводиться відповідно до Законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», «Про пожежну безпеку», Державних санітарних правил і норм улаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організацій навчально-виховного процесу, та інших численних нормативних актів, які регламентують роботу школи з цих питань. Стан цієї роботи знаходиться під постійним контролем адміністрації школи. Наказом по школі призначається відповідальний за організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності у закладі, створено службу з охорони праці, сплановані заходи.

На початку навчального року, напередодні канікул та святкових днів проводяться інструктажі з безпеки життєдіяльності серед учнів, відпрацьована програма вступного інструктажу. Регулярно відбуваються цільові інструктажі з учнями перед екскурсіями, спортивними змаганнями. У школі в наявності необхідні журнали з реєстрації всіх видів інструктажів з питань охорони праці. Кожна класна кімната, кабінет, спортзал має необхідну документацію з питань безпеки життєдіяльності. Також у приміщенні школи розміщено стенд по безпечній поведінці та куточок цивільного захисту.

За навчальний рік під час навчально-виховного процесу не зафіксовано фактів порушення прав дитини, санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

Перед початком навчального року в кабінетах підвищеної небезпеки комісією поновлюються акти-дозволи на проведення навчальних занять та акти на спортивні споруди. Систематично поновлюються дезінфікуючі та миючі засоби.

 

3.6.Стан диячого травматизму

Питання охорони праці та попередження травматизму постійно обговорюється на нарадах при директорі та на січневій педраді.

Вивчаючи стан травматизму серед учнів, можна відмітити, що в навчальному закладі здійснюється належна робота щодо попередження нещасних випадків, створення безпечних умов навчання. Протягом навчального року у закладі не зафіксовані випадки травмування дітей.

В школі розроблено низку заходів щодо попередження травматизму учнів, проведена відповідна робота з учителями.

Водночас проводимо роз'яснювальну роботу серед батьків щодо недопущення випадків травмування дітей у побуті, на дорозі,на відпочинку.

3.7. Робота з батьками

Забезпечення взаємодії школи і сім’ї здійснюється через проведення батьківських зборів, онлайн спілкування з батьками. Діти ознайомлені з основними нормативно- правовими документами щодо захисту своїх прав через виховні заходи. Проводиться роз'яснювальна робота щодо запобіганню булінгу в закладі та в насильства в родинах.

Створені батьківські комітети по класах та загальношкільний батьківський комітет. Батьки залучаються до організації та проведення змагань, концертів, вистав.

 Батьки долучаються до ремонтних робіт по класах по завершенню року.

Батьками майбутніх першокласників подано 5 заяв на зарахування дітей до 1 класу.

 

4. Підсумок


Двері школи завжди відкриті для дітей, батьків та громадськості. Намагаємося працювати відкрито і прозоро. Усі питання, які виникають у батьків, дітей чи вчителів у процесі роботи я, як директор закладу, намагаюся вирішувати відразу, без зволікань.

Кожна людина має право на інформацію. Уся необхідна інформація про заклад розміщена на сайті. Оперативна інформація про проведені заходи розміщується на фейсбук сторінці закладу.


Зараз у закладі розпочато ремонтні роботи. Колекти на чолі зі мною докладає усіх сил, аби до приходу дітей на навчання у новому навчальному році було створено усі необхідні умови. Аби освітній простір був яскравим, цікавим, розвивальним, а головне — безпечним. Щоб кожна дитина у нашій школі могла почувати себе щасливою!



Звіт

 директора Холодівського ЗЗСО І-ІІ ступенів

від 11.06.2020 року

Порядок денний:

1.     Звіт директора школи про виконану роботу за рік.

 

1.     Загальні відомості про навчальний заклад.

Згідно нового Закону України « Про освіту» назва закладу змінилася на Холодівський заклад загальної середньої освіти. У  Холодівському  закладі загальної середньої освіти І—ІІ ступенів Тульчинської районної ради Вінницької області, яка знаходиться у селі Холодівка по вул.. Жовтневій, 14 , у дев’яти класах навчається 52 учні, 4   третьокласники перебувають на індивідуальному навчанні у зв'язку з малою наповнюваністю класу. Учень, який навчався за індивідуальною формою за станом здоров'я, відрахований зі списків учнів школи у звязку із досягненням 18-річного віку.

Навчання та виховання здійснюється українською мовою. Школа працює за пятиденним робочим тижнем. Заняття починаються о 9.00годині ранку, шостий урок закінчується о 14.40.

Протягом року усі учні були охоплені позакласною роботою: брали участь у спортивних змаганнях, конкурсах, виступах агітбригади, готували тематичні лінійки, святкові заходи. 

Із часу запровадження карантину,  у звязку із поширенням захворювання на коронавірус,  для учнів школи організовано дистанційне навчання. Це ще один виклик, який  активізував роботу наших педагогів, спонукав до застосування сучасних технологій, опанування нових методик роботи з дітьми.

Школа працювала згідно з річним планом роботи. Уся документація оформлена вчителями вчасно, із дотриманням протиепідемічних вимог.

2.     Матеріально-технічна база школи.

На території школи, яка складає 1, 24га, розміщені школа зі спортивним залом, котельня зі складськими приміщеннями , погріб та надвірні туалети. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Ремонт надвірного туалету планується провести найближчим часом.

Протягом навчального року проводилась робота по зміцненню матеріальної бази школи:

1.     Школа стала переможцем 16 обласного конкурсу  проектіврозвитку територіальних громад. У рамках проекту замінено 14 вікон, вхідні двері та встановлено 2 рекуператори.

2.     Проведено косметичний ремонт їдальні ( за  добровільні пожертви працівників закладу )

3.     Силами вчителів та техпрацівників проведено ремонт класних кімнат.

4.     Сільською радою заплановано надання субвенції в сумі 15 тисяч гривень на ремонт та облаштування 1 класу.

Протягом року здійснювалась цілеспрямована робота по забезпеченню санітарно-гігієнічних вимог, дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Кадрове забезпечення навчального закладу.

У школі протягом навчального року працювали 15 основних учителів та 2 учителі-сумісники. Адміністрація –директор школи, заступник директора з НВР на 0,5 ставки. Також по 0.5 ставки –посада педагога-організатора і бібліотекаря.

Обслуговуючий персонал: 2 прибиральниці внутрішніх приміщень,

  1 сторож та 0,5 ставки робітника з обслуговування приміщень. Протягом року працювала шкільна їдальня – 1 працівник.

Якісний склад педагогічних працівників:

Учитель-спеціаліст – 4

Спеціаліст ІІ категорії - 4

Спеціаліст І категорії – 6

Спеціаліст вищої категорії , старший учитель – 1.

Протягом року педагогічні працівники пройшли та продовжують проходити курсову перепідготовку згідно графіка .

Посаду директора школи займаю девятий рік, на посаді вчителя працюю двадцять вісім років.  З 1 вересня 2018 року  навчального року Майструк Л.М. була призначена заступником  директора школи з навчально-виховної роботи.

3.     Медичне обслуговування учнів.

Пріоритетним напрямком роботи школи є збереження здоровя дітей. З цією метою складений розклад так, аби не перевантажувати учнів. Домашні завдання задаються відповідно до вимог. На уроках проводяться фізкультхвилинки, особливо для молодших школярів. Школа постійно співпрацює з місцевою лікарнею. Для учнів медичною сестрою Бойко С.Л. проводяться профілактичні бесіди щодо попередження інфекційних заворювань. Згідно графіка, за згодою батьків - щеплення.  З метою проведення профілактичної роботи фельдшер Бондарчук В.І. та медсестра Бойко С.Л. виступає на батьківських зборах.  Медсестра перевіряє зір учнів, зріст, вагу, проводить тести Руф’є. Разом із лікарем місцевої амбулаторії проводять огляди дітей та видають направлення до спеціалістів на подальше до обстеження.

При необхідності звертаємося за допомогою чи консультацією до фельдшера місцевої амбулаторії ЗПСМ.

4.     Організація харчування учнів

 Учні нашої школи харчуються за рахунок  субвенції сільської ради (початкові класи і пільгові категорії) та батьківської плати.

У школі наявні їдальня , кухня, склад для зберігання продуктів та посуду. Кухня забезпечена електроплитою, столами для різного виду продукції, є два холодильники та одна морозильна камера. Обіди готуються відповідно до примірного меню з трьох страв. Усі страви варяться щоденно, згідно з технологією приготування.

Учні забезпечені одноразовим гарячим харчуванням.

 Уся їжа доброякісна, приготована у належних умовах. На усі продукти наявні сертифікати якості, ведеться необхідна документація щодо зберігання та реалізації продуктів харчування.

Повар готує обіди за затвердженим двотижневим меню, при необхідності проводить заміни.

  Переважно всі батьки вносять вчасно плату за харчування, за винятком двох сімей, що дає змогу вчасно і в повному обсязі здійснювати проплату за замовлені продукти.

5.     Начально-виховна робота в школі.

Для роботи з педагогічними працівниками застосовуються як індивідуальні – співбесіди, презентація досвіду, створення портфоліо, так і групові форми роботи – методичні об’єднання, творчі групи. Кожен педпрацівник має доступ до інтернету, що дає змогу здійснювати  самоосвіту.  Більшість  учителів пройшли навчання на освітніх платформах під час карантину, мають сертифікати. Кожен учитель вивчає педагогічний досвід колег району та своєї школи, впроваджує його в свою роботу. Протягом року усі вчителі школи проводили відкриті уроки, виховні заходи. Згідно річного плану роботи школи проводилося засідання педагогічної ради, методичних об'єднань та творчої групи, рішення яких виконувалися протягом навчального року. Опанували нову форму роботи – он-лайн  - наради через  zoom  та googl-meet.

Виховна робота реалізовувалася як через роботу класних керівників з дитячими колективами, так і через роботу дитячих об'єднань. Традиційними були  щотижневі робочі лінійки у понеділок та п'ятницю. Учні чергували  по школі, слідкували за порядком, а потім звітували про результати.

Пріоритетним напрямком роботи залишалося патріотичне виховання. Проведено зустріч з учасниками АТО до Дня захисника України, відвідали ветерана Великої Вітчизняної війни Мочульського В.П., надаємо йому допомогу по господарству.  Проведені лінійки Пам'яті до річниці Голодомору,Дня героїв Крут, Дня Гідності та Свободи, річниці Чорнобильської трагедії, Дня Перемоги.

Активну участь усі вчителі, учні, працівники школи взяли у двомісячнику благоустрою.

Усі учні забезпечені підручниками, учителі поповнюють методичну базу кабінетів посібниками, таблицями, роздатковим матеріалом. Усе систематизовано, розміщено в теках, папках окремо для кожного класу по розділах та темах. Окремі вчителі створюють електронну базу методичних матеріалів.

Учні школи — активні учасники спортивних ігор школярів. За загальним підсумком команда нашої школи посіла І місце у Спартакіаді школярів.  Учасники агітбригади “Юні пожежники” посіли ІІ місце серед шкіл І-ІІ ступенів,   Активну участь взяли учні школи у конкурсах на кращий зимовий букет та новорічну композицію, український сувенір, де теж посіли перші місця. У навчальній роботі теж є певні досягнення, хоча потрібно більше докладати зусиль і вчителям, і учням, і їх батькам для підвищення рівня навчальних досягнень школярів.  Учні школи взяли участь і трьох предметних олімпіадах  але  призове місце лише з  української мови – ІІ місце (Огородник Аліна, 8 клас),   На сьогодні з 52 дітей лише 3 мають доягнення високого рівня: Огородник Аліна, Підопригора Олександра та Бондарчук Андрій. У цьому навчальному році учениця 9 класу Огородник Аліна посіла ІІІ місце у мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка,   ІІ місце в конкурсі знавців рідної мови ім.. Петра Яцика, ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури та ІІІ місце в ІІ етапі конкурсу читців, присвяченого Дню української писемності .

 Уже третій рік школа готується зустрічати першокласників, які навчатимуться за програмою НУШ.  Прийнято вісім заяв від батьків майбутніх першокласників.

6.     Управлінська діяльність

Протягом року адміністрацією школи вивчався стан викладання   біології,  природознавства та трудового навчання. У виховній роботі пріоритетним напрямком було ціннісне ставлення до  суспільства і держави та ціннісне ставлення до праці. За наслідками вивчення видано накази, учителям дані відповідні рекомендації. Зроблено узагальнення , оформлено брошури . Щосеместру учні пишуть підсумкові контрольні роботи, за їх результатами прослідковується динаміка змін навчальних досягнень учнів, професійна компетентність педагогів. Учні та вчителі школи беруть участь у різних творчих конкурсах, спортивних змаганнях. За підсумками року програми з усіх предметів виконані. А це означає, що крім необхідної кількості уроків по предметах проведено заплановану кількість практичних та лабораторних робіт з географії, фізики,біології та хімії.

7.     Робота з батьками

Батьки є активними учасниками освітнього процесу, допомагають учителям готувати виховні заходи, співпрацюють у питаннях підготовки дітей до уроків. Особливо плідною була співпраця прит дистанційному навчанні. Учителі консультували батьків,  давали поради щодо підготовки дітей, перегляду телеурків.

  Щорічно батьки долучаються до ремонтів у класах, де навчаються їх діти, але в цьому році учителі робили ремонт самі.

Сільська рада постійно підтримує школу, допомагає у вирішенні фінансових потреб. Щороку активно сприяють зміцненню матеріальної бази школи.  

 

Директор школи                              О.Ревус