Головна » Протидія булінгу » Протидія булінгу

Протидія булінгу

 

Назва заходу

Цільова аудиторія

Термін проведення

 

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ

 

1

Підтримувати морально безпечний освітній простір, формувати позитивний мікроклімат та толерантну міжособистісну взаємодію в ході годин спілкування, тренінгових занять

Учасники  освітнього процесу

Протягом року

2

Відпрацьовувати теми особистої гідності під час вивчення літературних творів, на уроках історії, правознавства та навчальних курсів «Громадянська освіта» та «Людина і суспільство»

Вчителі

 

Протягом року

3

Провести в рамках Всеукраїнського тижня права заходи «Стоп булінгу!»

Учасники  освітнього процесу

Протягом року

4

Надавати консультативну допомогу учасникам освітнього процесу з питань антибулінгу

 Педколектив

Протягом року

5

Проводити профілактично-просвітницьку, корекційно-розвивальну роботу з учасниками навчально-виховного процесу з питань антибулінгу

 Педколектив

Протягом року

9

Опрацювати методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі

 педколектив

Протягом вересня

 

ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ

 

1

Провести заходи в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ»

1-7 кл.

Вересень

2

Провести тиждень з протидії булінгу та насильства «Зупинимо булінг разом!»

1-7 кл.

Жовтень

3

Проводити тренінгові заняття: «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

1-7 кл.

кл. кер-ки

Вересень-жовтень

4

Розробити пам’ятку «Маркери (ознаки) булінгу»

класні

керівники

Лютий

5

Скласти поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом?»

1-7 кл.

Протягом року

6

Скласти поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини

Батьків. колектив

Грудень; травень

7

Провести години спілкування зі старшокласниками на теми: «Кібербулінг. Який він?», «Моя історія про булінг і кібербулінг», «Як довіряти і бути вдячним!»

5-7 кл.

Протягом року

8

Провести обговорення відеороликів: «Булінг у школі. Як його розпізнати?», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист людини», «Зупиніть булінг!», «Як захистити дитину від булінгу», «Як ефективно боротися із булінгом у школі»

 

Протягом року

9

Обговорити колективно відеоролики: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України з прав дитини», «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібербулінг»

 

Протягом року

10

Провести круглий стіл для батьків на тему: «Поговоримо про булінг та кібербулінг» або «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала жертвою булінгу»

Батьків. колектив

Грудень; травень

11

Підготувати корисні правила-поради для профілактики та протидії булінгу, кібербулінгу та насильству

5-7 кл.

Протягом року

12

Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу»

Педаг. колектив

Березень

13

Провести презентацію: «Кібер-булінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнавання і захисту дитини»

 

Лютий

14

Провести тематичні міні-тренінги та обговорити їх результати:

«Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті?»;

«Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу?»;

«Що робити, якщо дитина стала агресором в ситуації булінгу?»;

«Як батькам і школі запобігти булінгу дитини?».

 

Протягом року

15

Провести тренінг для батьків та класних керівників: «Побачити, відчути та допомогти. Про родинну підтримку дитині, яка потерпає від емоційного або фізичного насильства»

Класні керівники; батьківські

колективи класів

Протягом року

16

Бесіда-тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг»

2-4 кл.

Квітень

17

Створити для моніторингу консультативний пункт «Скринька довіра»

1-7 кл.

Протягом року

18

Провести години відвертого спілкування (в т.ч. за участі представників  поліції) на теми:

«Я обираю життя без насилля»;

«Змінюй в собі негативне ставлення до інших»;

«Допоможи собі, рятуючи інших»;

«Стережись! Бо, що посієш, то пожнеш»;

«Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»;

«Про стосунки в учнівському середовищі»

Класні керівники

Протягом року

19

Написати есе на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим?»

4-7 кл.

Кафедра

словесності

20

Провести засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників  освітнього процесу»

Метод.

об’єднання

класних

керівників

За погодженням

 

21

Провести флеш моб «Не стань жертвою булінгу!»

1-7 кл.

Травень

22

Провести засідання  учкому на тему: «Про стосунки в учнівському середовищі. Не допускай насильства»

 Учком школи

березень

23

Провести конкурс пізнавального малюнка на тему: «Шкільному булінгу скажемо – НІ!»

4-7 кл.

Квітень

24

Ознайомити педагогічний, учнівський та батьківський колективи із положеннями чинного законодавства України з питань захисту дітей від насильства та жорстокого поводження

 

Протягом року

25

Провести  тематичні інформаційні та просвітницькі заходи з питань протидії булінгу та насильству («Насильство в сім’ї», «Гендерне насильство», «Безконфліктне спілкування з однокласниками» тощо)

 

Протягом року