Головна » Звіт директора

Звіт директора

Про переведення учнів 1 - 4 клсів 2015-2016 н.р.

Про переведення учнів 5-9 класи 2015-2016 н.р.

 

Фінансово-господарська діяльність закладу за 2022 рік

Протягом 2022 року ( з січня по грудень) Холодівська гімназія працювала згідно плану роботи закладу.

Усі працівники закладу отримували заробітню плату, яка нараховувалася централізованою бухгалтерією відділу освіти, молоді та спорту Тульчинської міської ради.

Усі закупівлі та розрахунки, крім благодійних, здійснює централізована бухгалтерія.

Заклад повністю забезпечений вугіллям та дровами. Вчасно здійснюється проплата за електроенергію.

Кошти на потреби закладу з батьків не збираються.

Одноразовим гарячим харчуванням охоплені усі здобувачі освіти. Фінансування пільгової категорії відбувається за рахунок місцевого бюджету, а решти учнів - за рахунок батьківської плати. Середня вартість харчування складала 14 гривень протягом року.

Для облаштування укриття та проведення ремонтних робіт було надано відділом освіти матеріалів на суму 16,7 тисяч гривень. Сюди входять контейнери для зберігання продуктів харчування, кулери для води, вогнегасники, біотуалети, електргообігрівач.

Водночас  при облаштуванні укриття були залучені кошти БФ "МХП - Громаді" у сумі 15450 гривень, за які було придбано умивальник, труби для вентиляції, шпаклівку, цемент, фарбу, деревно- стружкові плити, барвники та інші необхідні матеріали.

Також для підтримання безперебійної роботи шкільної котельні було закуплено генератор вартістю 80000 гривень та паливно-мастильні матеріали до нього.

 

 

 

 


                                                                                                                     Звіт

 директора Холодівського ЗЗСО І-ІІ ступенів

від 01.06.2020 року

Порядок денний:

1.     Звіт директора школи про виконану роботу за рік.

 

1.     Загальні відомості про навчальний заклад.

Згідно нового Закону України « Про освіту» назва закладу змінилася на Холодівський заклад загальної середньої освіти. У  Холодівському  закладі загальної середньої освіти І—ІІ ступенів Тульчинської районної ради Вінницької області, яка знаходиться у селі Холодівка по вул.. Жовтневій, 14 , у дев’яти класах навчається 52 учні, 4   третьокласники перебувають на індивідуальному навчанні у зв'язку з малою наповнюваністю класу. Учень, який навчався за індивідуальною формою за станом здоров'я, відрахований зі списків учнів школи у звязку із досягненням 18-річного віку.

Навчання та виховання здійснюється українською мовою. Школа працює за пятиденним робочим тижнем. Заняття починаються о 9.00годині ранку, шостий урок закінчується о 14.40.

Протягом року усі учні були охоплені позакласною роботою: брали участь у спортивних змаганнях, конкурсах, виступах агітбригади, готували тематичні лінійки, святкові заходи. 

Із часу запровадження карантину,  у звязку із поширенням захворювання на коронавірус,  для учнів школи організовано дистанційне навчання. Це ще один виклик, який  активізував роботу наших педагогів, спонукав до застосування сучасних технологій, опанування нових методик роботи з дітьми.

Школа працювала згідно з річним планом роботи. Уся документація оформлена вчителями вчасно, із дотриманням протиепідемічних вимог.

2.     Матеріально-технічна база школи.

На території школи, яка складає 1, 24га, розміщені школа зі спортивним залом, котельня зі складськими приміщеннями , погріб та надвірні туалети. Усі приміщення відповідають санітарно-гігієнічним нормам. Ремонт надвірного туалету планується провести найближчим часом.

Протягом навчального року проводилась робота по зміцненню матеріальної бази школи:

1.     Школа стала переможцем 16 обласного конкурсу  проектіврозвитку територіальних громад. У рамках проекту замінено 14 вікон, вхідні двері та встановлено 2 рекуператори.

2.     Проведено косметичний ремонт їдальні ( за  добровільні пожертви працівників закладу )

3.     Силами вчителів та техпрацівників проведено ремонт класних кімнат.

4.     Сільською радою заплановано надання субвенції в сумі 15 тисяч гривень на ремонт та облаштування 1 класу.

Протягом року здійснювалась цілеспрямована робота по забезпеченню санітарно-гігієнічних вимог, дотримання правил охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Кадрове забезпечення навчального закладу.

У школі протягом навчального року працювали 15 основних учителів та 2 учителі-сумісники. Адміністрація –директор школи, заступник директора з НВР на 0,5 ставки. Також по 0.5 ставки –посада педагога-організатора і бібліотекаря.

Обслуговуючий персонал: 2 прибиральниці внутрішніх приміщень,

  1 сторож та 0,5 ставки робітника з обслуговування приміщень. Протягом року працювала шкільна їдальня – 1 працівник.

Якісний склад педагогічних працівників:

Учитель-спеціаліст – 4

Спеціаліст ІІ категорії - 4

Спеціаліст І категорії – 6

Спеціаліст вищої категорії , старший учитель – 1.

Протягом року педагогічні працівники пройшли та продовжують проходити курсову перепідготовку згідно графіка .

Посаду директора школи займаю девятий рік, на посаді вчителя працюю двадцять вісім років.  З 1 вересня 2018 року  навчального року Майструк Л.М. була призначена заступником  директора школи з навчально-виховної роботи.

3.     Медичне обслуговування учнів.

Пріоритетним напрямком роботи школи є збереження здоровя дітей. З цією метою складений розклад так, аби не перевантажувати учнів. Домашні завдання задаються відповідно до вимог. На уроках проводяться фізкультхвилинки, особливо для молодших школярів. Школа постійно співпрацює з місцевою лікарнею. Для учнів медичною сестрою Бойко С.Л. проводяться профілактичні бесіди щодо попередження інфекційних заворювань. Згідно графіка, за згодою батьків - щеплення.  З метою проведення профілактичної роботи фельдшер Бондарчук В.І. та медсестра Бойко С.Л. виступає на батьківських зборах.  Медсестра перевіряє зір учнів, зріст, вагу, проводить тести Руф’є. Разом із лікарем місцевої амбулаторії проводять огляди дітей та видають направлення до спеціалістів на подальше до обстеження.

При необхідності звертаємося за допомогою чи консультацією до фельдшера місцевої амбулаторії ЗПСМ.

4.     Організація харчування учнів

 Учні нашої школи харчуються за рахунок  субвенції сільської ради (початкові класи і пільгові категорії) та батьківської плати.

У школі наявні їдальня , кухня, склад для зберігання продуктів та посуду. Кухня забезпечена електроплитою, столами для різного виду продукції, є два холодильники та одна морозильна камера. Обіди готуються відповідно до примірного меню з трьох страв. Усі страви варяться щоденно, згідно з технологією приготування.

Учні забезпечені одноразовим гарячим харчуванням.

 Уся їжа доброякісна, приготована у належних умовах. На усі продукти наявні сертифікати якості, ведеться необхідна документація щодо зберігання та реалізації продуктів харчування.

Повар готує обіди за затвердженим двотижневим меню, при необхідності проводить заміни.

  Переважно всі батьки вносять вчасно плату за харчування, за винятком двох сімей, що дає змогу вчасно і в повному обсязі здійснювати проплату за замовлені продукти.

5.     Начально-виховна робота в школі.

Для роботи з педагогічними працівниками застосовуються як індивідуальні – співбесіди, презентація досвіду, створення портфоліо, так і групові форми роботи – методичні об’єднання, творчі групи. Кожен педпрацівник має доступ до інтернету, що дає змогу здійснювати  самоосвіту.  Більшість  учителів пройшли навчання на освітніх платформах під час карантину, мають сертифікати. Кожен учитель вивчає педагогічний досвід колег району та своєї школи, впроваджує його в свою роботу. Протягом року усі вчителі школи проводили відкриті уроки, виховні заходи. Згідно річного плану роботи школи проводилося засідання педагогічної ради, методичних об'єднань та творчої групи, рішення яких виконувалися протягом навчального року. Опанували нову форму роботи – он-лайн  - наради через  zoom  та googl-meet.

Виховна робота реалізовувалася як через роботу класних керівників з дитячими колективами, так і через роботу дитячих об'єднань. Традиційними були  щотижневі робочі лінійки у понеділок та п'ятницю. Учні чергували  по школі, слідкували за порядком, а потім звітували про результати.

Пріоритетним напрямком роботи залишалося патріотичне виховання. Проведено зустріч з учасниками АТО до Дня захисника України, відвідали ветерана Великої Вітчизняної війни Мочульського В.П., надаємо йому допомогу по господарству.  Проведені лінійки Пам'яті до річниці Голодомору,Дня героїв Крут, Дня Гідності та Свободи, річниці Чорнобильської трагедії, Дня Перемоги.

Активну участь усі вчителі, учні, працівники школи взяли у двомісячнику благоустрою.

Усі учні забезпечені підручниками, учителі поповнюють методичну базу кабінетів посібниками, таблицями, роздатковим матеріалом. Усе систематизовано, розміщено в теках, папках окремо для кожного класу по розділах та темах. Окремі вчителі створюють електронну базу методичних матеріалів.

Учні школи — активні учасники спортивних ігор школярів. За загальним підсумком команда нашої школи посіла І місце у Спартакіаді школярів.  Учасники агітбригади “Юні пожежники” посіли ІІ місце серед шкіл І-ІІ ступенів,   Активну участь взяли учні школи у конкурсах на кращий зимовий букет та новорічну композицію, український сувенір, де теж посіли перші місця. У навчальній роботі теж є певні досягнення, хоча потрібно більше докладати зусиль і вчителям, і учням, і їх батькам для підвищення рівня навчальних досягнень школярів.  Учні школи взяли участь і трьох предметних олімпіадах  але  призове місце лише з  української мови – ІІ місце (Огородник Аліна, 8 клас),   На сьогодні з 52 дітей лише 3 мають доягнення високого рівня: Огородник Аліна, Підопригора Олександра та Бондарчук Андрій. У цьому навчальному році учениця 9 класу Огородник Аліна посіла ІІІ місце у мовно-літературному конкурсі імені Т.Г. Шевченка,   ІІ місце в конкурсі знавців рідної мови ім.. Петра Яцика, ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури та ІІІ місце в ІІ етапі конкурсу читців, присвяченого Дню української писемності .

 Уже третій рік школа готується зустрічати першокласників, які навчатимуться за програмою НУШ.  Прийнято вісім заяв від батьків майбутніх першокласників.

6.     Управлінська діяльність

Протягом року адміністрацією школи вивчався стан викладання   біології,  природознавства та трудового навчання. У виховній роботі пріоритетним напрямком було ціннісне ставлення до  суспільства і держави та ціннісне ставлення до праці. За наслідками вивчення видано накази, учителям дані відповідні рекомендації. Зроблено узагальнення , оформлено брошури . Щосеместру учні пишуть підсумкові контрольні роботи, за їх результатами прослідковується динаміка змін навчальних досягнень учнів, професійна компетентність педагогів. Учні та вчителі школи беруть участь у різних творчих конкурсах, спортивних змаганнях. За підсумками року програми з усіх предметів виконані. А це означає, що крім необхідної кількості уроків по предметах проведено заплановану кількість практичних та лабораторних робіт з географії, фізики,біології та хімії.

7.     Робота з батьками

Батьки є активними учасниками освітнього процесу, допомагають учителям готувати виховні заходи, співпрацюють у питаннях підготовки дітей до уроків. Особливо плідною була співпраця прит дистанційному навчанні. Учителі консультували батьків,  давали поради щодо підготовки дітей, перегляду телеурків.

  Щорічно батьки долучаються до ремонтів у класах, де навчаються їх діти, але в цьому році учителі робили ремонт самі.

Сільська рада постійно підтримує школу, допомагає у вирішенні фінансових потреб. Щороку активно сприяють зміцненню матеріальної бази школи.  

 

Директор школи                              О.Ревус