Внутрішній моніторинг якості освіти
Згідно річного плану роботи Холодівської гімназії з метою моніторингу на 2022-2023 н.р.заплановано такі заходи
Стан викладання історії (5-9 класи) та правознавства - листопад;
Стан профілактичної роботи щодо запобігання дитячому травматизму у закладі освіти у 2022 році - грудень.
Результати контрольних робіт за І семестр за текстами адміністрації. - грудень
Стан роботи з учнями, які перебувають за кордоном. - грудень
Рівень навчальних досягнень учнів за І семестр 2022/2023 навчального року - січень -
Про результати відвідування уроків учителів, що атестуються у 2022/2023 навчальному році - лютий.
Стан викладання предмету "Основи здоров'я" - березень - Стан роботи шкільної бібліотеки - квітень
Стан викладання фізкультури у 5-9 класах. - квітень.
У грудні 2021 року
ДО 10 ГРУДНЯ ЗАВЕРШУЄТЬСЯ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНИЙ МОНІТОРИНГ СТАНУ ВИКЛАДАННЯ МАТЕАМТИКИ У 5-9 КЛАСАХ.
до 20 грудня - внутрішкільний моніторинг стану роботи класних керівників щодо формування в учнів ціннісного ставлення до праці.
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Холодівська загальноосвітня школа І – ІІ ступенів
Тульчинської міської ради Вінницької області
Н А К А З
від 11.06.2021 №
Про підсумки виконання річного плану
роботи школи за 2020-2021 н.р.
Відповідно до річного плану роботи школи по закінченню ІІ семестру були виставлені річні оцінки та підведені підсумки роботи школи за навчальний рік.
У 2020-2021 навчальному році робота школи була спрямована на виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про додаткові заходи щодо підвищення якості освіти в Україні», реалізацію державних, обласних програм у галузі освіти, інших чинних законодавчих та нормативних документів.
Заклад освіти здійснював свою діяльність відповідно до Статуту. Освітній процес відбувався в одну зміну.
На початок 2020-2021 навчального року в школі було 8 класів, а учні 4 класу перебували на індивідуальній формі навчання – педагогічний патронаж у зв’язку з малою чисельністю дітей у класі ( 4 учні). Мова навчання – українська. Станом на 07 червня 2021р. кількість учнів становила 56. Середня наповнюваність учнів у класах складала – 6 чоловік, що більше в порівнянні з попереднім роком. Протягом року із школи вибуло –2учні. Основна причина – це зміна місця проживання батьків. Випущено із 9 класу – 5 учнів.
Індивідуальне навчання здійснювалось за індивідуальними планами, розробленими школою з урахуванням індивідуальних особливостей дітей, їх здібностей та потреб. Розклад занять був погоджений з батьками і затверджений директором школи.
Більшість учнів мають навчальні досягнення середнього рівня.
Усі випускники 9-го класу 2019-2020 навчального року працевлаштовані (продовжують навчання).
У 2020-2021 навчальному році працювало 17 вчителів( 15 основних та 2 сумісники), у тому числі директор, педагог-організатор, бібліотекар. Протягом року навчальний заклад був забезпечений кадрами.
На кінець 2020-2021 н.р. якісний склад педагогічного колективу становить:
Вчителів спеціалістів вищої категорії- 1.
Вчителів спеціалістів І категорії - 8
Вчителів спеціалістів ІІ категорії - 2,
Спеціалістів - 4
Непедагогічні працівники:
Допоміжний персонал- 3,
Технічний персонал – 2 .
1 вчитель школи має звання "Старший учитель ”.
З учнями школи проводився цільовий інструктаж з безпеки життєдіяльності у кожному кабінеті , спортзалі. Перед осінніми, зимовими літніми канікулами проводились єдині уроки з безпеки життєдіяльності учнів, на яких записувалися пам’ятки; робилися записи в класних журналах на сторінці «Заходи з безпеки життєдіяльності». Кожним учителем-предметником проводився інструктаж перед виконанням завдання лабораторної або практичної роботи, зміною видів діяльності на уроках праці, фізкультури, хімії, біології, фізики, про що робилися відповідні записи в класних журналах та в журналах інструктажів. Своєчасно проводилися цільові інструктажі з дітьми перед виїздом за межі школи: екскурсії, спортивні змагання, олімпіади – і фіксувалися в журналі інструктажу учнів з техніки безпеки під час трудової підготовки при проведенні позакласних заходів.
Питання щодо запобігання дитячого травматизму розглядались на нарадах, оперативках, батьківських зборах.
З метою створення безпечних умов роботи та охорони праці було здійснено перевірку електричного обладнання на заземлення, розроблені функціональні обов’язки з питань охорони праці для всіх категорій працівників, розроблені та затверджені правила техніки безпеки під час організації навчально-виховного процесу в кабінетах фізики, хімії, біології, спортивному залі. Своєчасно проводилися вступні інструктажі та інструктажі на робочому місці вчителів, учнів.
Цікавими були предметні тижні із зарубіжної літератури, української мови , англійської мови, У 2020-2021 н.р. методична робота в школі здійснювалася відповідно до Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Національної доктрини розвитку освіти, Концепції загальної середньої освіти, розпоряджень департаменту освіти і науки Вінницької ОДА, відділу освіти Тульчинської міськаради, а також відповідно до наказу по школі «Про організацію методичної роботи з педагогічними кадрами у 2020-2021 н.р.». Активну участь педагоги школи взяли у вивченні нового закону України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» Концепції Нової української школи.
Протягом року вчителі школи підвищували свій кваліфікаційний рівень шляхом самоосвіти, участі в онлайн- семінарах та вебінарах на курсах Вінницької АНО а також в рамках атестації. Як і щороку, учителі реєструються на курси, проходять перепідготовкуі отримують відповідно сертифікати.
Для всіх учителів були проведені консультації з планування, ведення шкільної документації, з даних питань проведено наради та методичні оперативки.
Протягом року систематично проводились тематичні наради при директорі. Із переходом на дистанційну форму роботи у період із 11 по 24 січня та з 26 лютого по 21квітня уся методична робота проводилася онлайн.
На початку року була створена методична рада школи, складено план роботи, протягом навчального року відбулося 4 засідання.
У 2020-2021 н.р. методична робота школи включала роботу двох методичних об’єднань: вчителів початкових класів та класних керівників.
Відповідно до планів методичних об’єднань відбувалися організація та проведення предметних тижнів.
З метою перевірки виконання навчальних планів і програм протягом навчального року проведені співбесіди з вчителями, перевірені класні журнали, проведено перевірку виконання уроків розвитку зв'язного мовлення, позакласного читання, лабораторних, контрольних робіт і тематичного оцінювання. Протягом навчального року школа була повністю укомплектована педагогічними кадрами. У зв’язку із подовженням осінніх канікул на 1 тиждень з метою запобігання коронавірусній інфекції рішенням педради закладу навчальний рік був продовжений до 7 червня. Таким чином кількість робочих днів була наближена до 175, як вимагає Закон України «Про загальну середню освіту».
Календарні плани були складені з урахуванням забезпечення базового рівня освіти, вікових особливостей учнів. Дотримано норми і терміни проведення тематичних, контрольних та лабораторно-практичних робіт, уроків розвитку зв'язного мовлення, позакласного читання, екскурсій. Навчальні програми в 1-4 кл. виконані за кількістю проведених уроків. Графік контрольних робіт виконано. Під час дистанційного навчання уся робота була адаптована до вимог онлайн навчання: скорочено тривалість уроків, більше часу відводилося на пояснення матеріалу, учителі використовували різні навчальні платформи та ресурси. З дітьми та їх батьками проводилися бесіди про безпеку в інтернет – просторі та захист персональних даних.
На підставі вивчення записів класних журналів 5-9 кл. отримані дані щодо системи контролю за знаннями учнів.
Тематичні оцінювання проводяться у різних формах, а саме: тести, контрольні роботи, практичні роботи, усні опитування.
Всі учні 1- 8 кл. переведені до наступного класу.
Державна підсумкова атестація за курс базової середньої школи в 9 класі цього року була відмінена, у свідоцтвах про базову освіту зроблено запис «Звільнена», «Звільнений»
У 2020-2021 навчальному році адміністрацією школи було проведено:
1. Здійснено перевірки стану викладання предметів: англійської мови та математики.
2. Надання методичної, практичної допомоги учителям.
3. Створення оптимальних умов для навчання і розвитку дітей.
4. Удосконалення НВП, реалізація шкільної методичної проблеми.
5. Здійснено виконання програм, Указів Президента, Законів України: Закону України «Про охорону дитинства»; Ст. 35 Закону України «Про освіту»; Положення про індивідуальну форму навчання(педагогічний патронаж) в загальноосвітніх навчальних закладах;
Щоквартально контролювалося ведення класних журналів, постійно контролювалося відвідування школи учнями та стан підключення до онлайн уроків. Перевірялися питання ведення щоденників, зошитів учнями, рівня розвитку навички читання молодших школярів, виконання навчальних програм та ведення особових справ учителями.
За підсумками перевірок підготовлені довідки, накази, які заслухані на нарадах при директорі.
На початок 2020-2021 навчального року в школі використовувалися 7 комп’ютерів. Мережа Інтернет наявна та працює безперебійно на комп’ютері директора та вчителя інформатики. Загалом школа потребує заміни комп’ютерів та зміни провайдера, оскільки із попереднім договір не перезаключався.
Усі вчителі школи володіють навичками роботи з ПК, мережею Інтернет.
Школа була 100% забезпечена підручниками. Протягом року проводився відбір та замовлення підручників на наступний навчальний рік.
Аналіз результатів роботи школи за 2020/2021 навчальний рік свідчить про виконання в цілому річного плану роботи школи.
За навчальний рік згідно з річним планом було проведено 8 педрад, 10 нарад при директорові, де було розглянуто близько 45 питань роботи школи, перевірено викладання всіх запланованих предметів, відповідно до положення про атестацію педпрацівників проведено атестацію вчителів. Організовано та проведено заходи з початку та закінчення навчального року. Велика робота проводилася по організації роботи закладу в умовах пандемії, по дотриманню карантинних вимог.
На достатньому рівні проводились засідання методичних об’єднань школи. Проведена необхідна робота по приведенню у відповідність до вимог документації з ХАСП.
Протягом року учні школи брали участь у різноманітних конкурсах та змагань. Високі результати показали школярі у Спартакіаді, посівши ІІІ командне місце серед шкіл І – ІІ ступенів ( вчитель Савков О.В.).
Педагог-організатор Квасніцька Ю.В. підготувала звіт для участі в конкурсі «Сокіл» («Джура») . За підсумками школа посіла ІІ місце.
Учениця 5 класу Підопригора Олександра взяла участь у обласному конкурсі «Мій родовід», де посіла ІІІ місце.
Однак, не всі учителі готують дітей до участі у конкурсах, а також самі проявляють пасивність щодо участі у конкурсах професійної майстерності.
Протягом року проводилася цілеспрямована робота щодо зміцнення матеріальної бази школи, а саме:
- По класах проведено ремонтні роботи;
- Проведено ремонт фасаду парадного входу;
- Ремонт внутрішніх стін парадного входу( шпаклювання, підвісна стеля)
Різними джерелами надано благодійну допомогу школі: підприємці надали школі стіл для вчителя 1 класу та жалюзі в 1 та 9 класи.
Однак, деякі заплановані заходи виконано на недостатньому рівні:
- недостатня робота з організації вивчення ППД вчителів району та вивчення і узагальнення системи роботи учителів школи;
- потребує покращення робота з організації учнівського самоврядування;
- Пріоритетні завдання, цілі школи в новому навчальному році:
1.Реалізація концептуальних засад реформування школи;
2.Продовження вивчення проблемної теми школи.
2. Організація роботи методичних об’єднань.
3.Розвиток матеріальної бази шкільних кабінетів.
4.Цілеспрямована спільна робота педколективу над підвищенням рівня навчальних досягнень учнів з усіх навчальних предметів.
5.Впровадження інформаційних технологій, комп'ютеризації та інформатизації НВП, запровадження технологій дистанційного навчання.
6.Проведення шкільних олімпіад та якісна індивідуальна підготовка учнів до участі в олімпіадах, конкурсах різного рівня.
7.Нормативне забезпечення, педагогічний аналіз та самоаналіз, контроль та корекція НВП.
10.Забезпечення ефективності управління науково-методичною роботою.
11.Створення безпечних умов з охорони праці для учнів і працівників школи.
Виходячи з вищезазначеного,
НАКАЗУЮ:
У 2021-2022 навчальному році педагогічному колективу школи працювати над науково-методичною темою «Від інноваційного змісту освіти через педагогічну майстерність вчителя до формування компетентної особистості учня».
1. Керівникам шкільних методичних об’єднань класних керівників та вчителів початкових класів спланувати їх роботу до 25.08.21р.
2. Учителям – предметникам на 2021-22 н.р:
2.1. Готуватися до роботи ізх застосуванням дистанційних технологій в умовах карантину;
2.2.спланувати роботу по підготовці дітей до участі у предметних олімпіадах та конкурсах.
3. Класним керівникам при плануванні роботи з класним колективом особливу увагу приділяти розвитку шкільного самоврядування, вихованню в дітей ініціативності, чіткої особистої позиції, вміння дискутувати.
4. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Директор школи О. Ревус
З наказом ознайомлені:
Підопригора В.С. Бегас М.П.
Моторна В.А. Підопригора О.Ю.
Пасічник Р.Г. Майструк Л.М
Сивенко Н.П. Савков О.В
Прокопчук Н.В. Малишева М.В.
Бондар Л.В.