Протидія булінгу
|
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Термін проведення |
ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ
|
|||
1 |
Підтримувати морально безпечний освітній простір, формувати позитивний мікроклімат та толерантну міжособистісну взаємодію в ході годин спілкування, тренінгових занять |
Учасники освітнього процесу |
Протягом року |
2 |
Відпрацьовувати теми особистої гідності під час вивчення літературних творів, на уроках історії, правознавства та навчальних курсів «Громадянська освіта» та «Людина і суспільство» |
Вчителі |
Протягом року |
3 |
Провести в рамках Всеукраїнського тижня права заходи «Стоп булінгу!» |
Учасники освітнього процесу |
Протягом року |
4 |
Надавати консультативну допомогу учасникам освітнього процесу з питань антибулінгу |
Педколектив |
Протягом року |
5 |
Проводити профілактично-просвітницьку, корекційно-розвивальну роботу з учасниками навчально-виховного процесу з питань антибулінгу |
Педколектив |
Протягом року |
9 |
Опрацювати методичні рекомендації щодо формування безпечного освітнього простору, запобігання булінгу та мобінгу в Новій українській школі |
педколектив |
Протягом вересня |
ЗАГАЛЬНОШКІЛЬНІ ЗАХОДИ
|
|||
1 |
Провести заходи в рамках тематичного тижня «Тиждень дитячих мрій та добрих справ» |
1-7 кл. |
Вересень |
2 |
Провести тиждень з протидії булінгу та насильства «Зупинимо булінг разом!» |
1-7 кл. |
Жовтень |
3 |
Проводити тренінгові заняття: «Профілактика булінгу в учнівському середовищі» |
1-7 кл. кл. кер-ки |
Вересень-жовтень |
4 |
Розробити пам’ятку «Маркери (ознаки) булінгу» |
класні керівники |
Лютий |
5 |
Скласти поради «Як допомогти дітям упоратися з булінгом?» |
1-7 кл. |
Протягом року |
6 |
Скласти поради батькам щодо зменшення ризиків булінгу та кібербулінгу для своєї дитини |
Батьків. колектив |
Грудень; травень |
7 |
Провести години спілкування зі старшокласниками на теми: «Кібербулінг. Який він?», «Моя історія про булінг і кібербулінг», «Як довіряти і бути вдячним!» |
5-7 кл. |
Протягом року |
8 |
Провести обговорення відеороликів: «Булінг у школі. Як його розпізнати?», «Кібербулінг або агресія в інтернеті: способи розпізнання і захист людини», «Зупиніть булінг!», «Як захистити дитину від булінгу», «Як ефективно боротися із булінгом у школі» |
|
Протягом року |
9 |
Обговорити колективно відеоролики: «Нік Вуйчич про булінг у школі», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України з прав дитини», «Зупиніться! Моя історія про булінг і кібербулінг» |
|
Протягом року |
10 |
Провести круглий стіл для батьків на тему: «Поговоримо про булінг та кібербулінг» або «Шкільний булінг. Якщо ваша дитина стала жертвою булінгу» |
Батьків. колектив |
Грудень; травень |
11 |
Підготувати корисні правила-поради для профілактики та протидії булінгу, кібербулінгу та насильству |
5-7 кл. |
Протягом року |
12 |
Круглий стіл для педагогічного колективу «Безпечна школа. Маски булінгу» |
Педаг. колектив |
Березень |
13 |
Провести презентацію: «Кібер-булінг або агресія в Інтернеті: способи розпізнавання і захисту дитини» |
|
Лютий |
14 |
Провести тематичні міні-тренінги та обговорити їх результати: «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті?»; «Як допомогти дитині, яка стала жертвою булінгу?»; «Що робити, якщо дитина стала агресором в ситуації булінгу?»; «Як батькам і школі запобігти булінгу дитини?». |
|
Протягом року |
15 |
Провести тренінг для батьків та класних керівників: «Побачити, відчути та допомогти. Про родинну підтримку дитині, яка потерпає від емоційного або фізичного насильства» |
Класні керівники; батьківські колективи класів |
Протягом року |
16 |
Бесіда-тренінг «Віртуальний терор: тролінг і кібербулінг» |
2-4 кл. |
Квітень |
17 |
Створити для моніторингу консультативний пункт «Скринька довіра» |
1-7 кл. |
Протягом року |
18 |
Провести години відвертого спілкування (в т.ч. за участі представників поліції) на теми: «Я обираю життя без насилля»; «Змінюй в собі негативне ставлення до інших»; «Допоможи собі, рятуючи інших»; «Стережись! Бо, що посієш, то пожнеш»; «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»; «Про стосунки в учнівському середовищі» |
Класні керівники |
Протягом року |
19 |
Написати есе на тему: «Як довіряти і бути вдячним іншим?» |
4-7 кл. |
Кафедра словесності |
20 |
Провести засідання методичного об’єднання класних керівників на тему: Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу» |
Метод. об’єднання класних керівників |
За погодженням
|
21 |
Провести флеш моб «Не стань жертвою булінгу!» |
1-7 кл. |
Травень |
22 |
Провести засідання учкому на тему: «Про стосунки в учнівському середовищі. Не допускай насильства» |
Учком школи |
березень |
23 |
Провести конкурс пізнавального малюнка на тему: «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» |
4-7 кл. |
Квітень |
24 |
Ознайомити педагогічний, учнівський та батьківський колективи із положеннями чинного законодавства України з питань захисту дітей від насильства та жорстокого поводження |
|
Протягом року |
25 |
Провести тематичні інформаційні та просвітницькі заходи з питань протидії булінгу та насильству («Насильство в сім’ї», «Гендерне насильство», «Безконфліктне спілкування з однокласниками» тощо) |
|
Протягом року |